Inloggen/Registreren

Zoeken Help

Maxi Zoo XXL op de Boomsesteenweg Aartselaar

Winkels in de Provincie Antwerpen
Bookmark and Share

Maxi Zoo XXL op de Boomsesteenweg Aartselaar

Berichtdoor Lise » zo dec 29, 2013 8:19 pm

Hoi!

Ik zie nog geen topic over de Maxi Zoo XXL in Aartselaar op de Boomsesteenweg. Hij ligt bij de fun, baby 2000 en de Gifi, vroeger was het de Scapino (blech rotwinkel ;)) Deze dierenwinkel is nu een aantal weken open. Toen ik er eergisteren binnenstapte overwelmde me het WOW-gevoel.
Wàt een grote winkel, zaaaaaaaaaaaaaalig :D Je kan de konijntjes aaien, schattige gerbils bezig zien, ... en natuurlijk een vissenhoek, en wat voor een! Redelijk veel keuzen van vissen, beetje minder dan in de Zowizoo in Kontich. Je hebt ook een kweekhoekje waar je de pasgeboren visjes kan zien en dan heb je ook nog een plaatsje met kleine kotjes, waar ze hun Betta's inhouden. Ze verkopen ze dus niet in jampotjes maar ze zetten ze in een aquariumpje van 14x10 ongeveer en zo zijn er dan tientallen naast elkaar met een zwarte scheidingsmuur met kleine gaatjes in :D
Ik word vaste klant! :D
Nog iemand die daar geweest is? Anders, allen naar die winkel morgen! :D

Groetjes!
Lise
Newbie

Aquarium type: Gezelschapsaquarium 60L, Betta Splendens in 20L

Re: Maxi Zoo XXL op de Boomsesteenweg Aartselaar

Berichtdoor Panduro » zo dec 29, 2013 8:50 pm

Ik ben er vrijdag geweest, hadde ze wel verscheidene soorten, vond de bakjes wat klein en zag toch verscheidene doden liggen. Ook dacht ik enkele met wat ik noem klevende vinnen( weet de exacte benaming niet), dus denk dat ik toch liever bij de zowizoo ga, ook werd ik iets te snel en te over enthousiast door een van de medewerkers aangesproken, zit zelf in de verkoop sector en vind dat dit nogal lijkt als opdring verkoops tactiek
Panduro
Regular

Aquarium type: ZA biotoop colisa 1200, gezelschap 60l

Berichtdoor Lise » zo dec 29, 2013 9:57 pm

Mja :) zowizoo is mijn favoriet maar ik vind dat je hier wel een leuke sfeer voelt :) heb jij vrijdag die Nederlander aan de kassa gezien? :)
Lise
Newbie

Aquarium type: Gezelschapsaquarium 60L, Betta Splendens in 20L

Berichtdoor Vechtvis » do okt 27, 2016 6:37 pm

enkele weken geleden even langs geweest wat direct opvalt dat het een gezellige
winkel is er hangt een aangename sfeer rond en heel propere winkel echt verzorgd
Vechtvis
Newbie

Aquarium type: Zoetwater

Keer terug naar Antwerpen