[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4710: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4712: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4713: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4714: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
 Aquariaforum.be • Toon onderwerp - vinbot verdwenen bij corydora?

Inloggen/Registreren

Zoeken Help

vinbot verdwenen bij corydora?

Pantser- en harnasmeervallen, wil je iets weten of meedelen over deze dieren plaats je reactie dan hier. (Corydoras, Brochis, Hypancistrus, Ancistrus, Panaque, Peckolita, Sturisoma, Rineloricaria, Farlowella, Otocinclus, ...)
Bookmark and Share

vinbot verdwenen bij corydora?

Berichtdoor Djamor » ma maart 26, 2012 1:23 pm

Ha allemaal,

Ik heb 5 corydoras schwarzii in mijn aquarium, en nu lijkt het of bij eentje bij zijn rechtopstaande vin op zijn rug het 'bot' verdwenen is. Kan dit?? De anderen hebben namelijk allemaal een soort 'mast' waarmee de vin begint, een lichtgekleurd, hard gedeelte zeg maar. En die andere heeft dit niet. En het kan aan mij liggen maar er ligt iets langwerpigs op de bodem dat er een beetje op lijkt??

Iemand enig idee?
Djamor
Newbie

Aquarium type:

Keer terug naar Pantser- en harnasmeervallen