[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4710: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4712: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4713: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4714: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
 Aquariaforum.be • Toon onderwerp - Neons in de filter

Inloggen/Registreren

Zoeken Help

Neons in de filter

Alles over deze vissoort kan je hier plaatsen.
(Hyphessobrycon, Hemigrammus, Nematobrycon, Paracheirodon, Moenkhausia, Phenacogrammus, Nematobrycon, ...)
Bookmark and Share

Neons in de filter

Berichtdoor Subhaank » zo mei 31, 2015 6:55 pm

Ik heb dus 10 neons gekocht, en de volgende ochtend zie ik er nog maar 8. ze zijn de filter binnengedrongen. Ik heb ze eruit gehaald en een was dood. De ander leefde nog maar zwemt raar. De Heletijd stil op de wateroppervlak of tussen de planten. Alsof hij dood is. :? wat kan ik hieraan doen? Zal hij nog leven of is het over?En over de filter? Iets voor de filter maken?
Subhaank
Newbie

Aquarium type:
Keer terug naar Karperzalmen en barbelen