Inloggen/Registreren

Zoeken Help

E-Commerce

Alle On-line SHops
Bookmark and Share

Re:

Berichtdoor H2O_65 » ma sep 07, 2009 9:41 pm

Nightwatch-man schreef:Hey,

zooplus.nl

Ik heb hier een nieuwe winkel gewonden voor de gewone benodigdheden zoals bv easy carbo en profito of andere benodigdheden en de prijzen lijken mij zeer interessant.

Vooral die toch van easycarbo met ongeveer 4 euro verschil tegenover andere winkels en hun portokosten zijn maar 2,90 voor een bedrag onder de 29 euro en anders zijn er geen dus lijkt me misschien wel interessant voor het forum.

Groetjes nighwatch-man

Ik kan beamen dat zooplus zéér interessant is om aan te kopen.
vb. Sera aqua test box hier ongeveer € 62,00 bij zooplus min alle kortingen €43,62
Sera algenmagneet digitaal € 9,67 Sera aquatan 500ml €9,59 juwel rock achterwand € 30,15
Dus zeker de moeite. Qua levering perfect in orde, vrijdag besteld en betaald met overschrijving is vrijdag erop geleverd ( zal door weekend ertussen zijn)
Planten heb ik nog niet besteld daar.
Rio 180 / 136 lt. netto met 1 x L144a Blue eyed gold ancistrus, 1 x L015 Xingu Vittata Peckoltia sp., 1 x Ancistrus sp., 1 x microgeophagus Ramirezi, 1 x ramirezi goud, 10 x japonica, 15 paracheirodon axelrodi, 8 Rasbora heteromorpha, 10 Crystal Red
H2O_65
Newbie

Re: E-Commerce

Berichtdoor Saki » ma sep 21, 2009 3:46 pm

Heb ook besteld bij aquaplants lekker via paypal , 1 boek Back to Nature L-meervallen en 2 plantjes afwachten ^^
Saki
Newbie

Vorige

Keer terug naar On-line shops