Omschakelen naar desktop versie
Winkels in Provincie West vlaanderen
Plaats een reactie

johnny's petshop

wo feb 06, 2008 6:42 pm

Nu heb ik al veel gevonden over LFS in de buurt en dat het voor mij mss beste is om eens een kijkje te gaan nemen in Brugge. :wink:

Maar wat ik niet terug vind is Johnny's Petshop te Blankenberge.
Iemand hier die daar iets kan over vertellen?

Deze heeft een website http://www.johnnys-petshop.be

wo feb 06, 2008 7:32 pm

Ben er een keer geweest ongeveer een jaartje geleden, heb er uit nieuwsgierigheid een simpel vraag gesteld en het antwoord was volleidg fout. Is een dierenzaak met een klein hoekje voor vissen. prijzen heb ik eigenlijk niet opgelet ben van mening als ik vissen of materiaal wil ga ik naar een aquazaak niet naar een dierenwinkel waar ze van alles een beetje hebben.

wo feb 06, 2008 8:18 pm

Is nu toch wel meer aquarium en terrarium zaak. Daarom de vraag.

ma feb 11, 2008 11:26 pm

Ben er al twee maal binnen geweest. Ik moet zeggen dat het een zéér propere winkel is. Een stuk of vijf demo aquariums. Tamelijk wat keuze wat vis en planten betreft. Hebben ook gans het gamma van sera binnen.

Re: Aquariumzaak blankenberge

ma okt 25, 2010 8:40 pm

Ondertussen al een paar jaar verder en Johny en gezin hebben de winkel al flink uitgebreid. Ik heb de winkel als het ware zien klantvriendelijk worden. De uitbaters komen wat nors over, maar bereid om je te helpen. Winkel zeer goed onderhouden.
Ieder heeft er zijn specialiteit. Je vind er ook van alles voor reptielen, pijlgifkikkers, slangen, spinnen, honden, katten

Ik koop er vanalles, vooral tijdens de opendeurdagen met korting. Er is ook een klantenkaart.
Planten zijn mooi verzorgt. Vissen meestal in orde.
Je kan er planten en vissen bestellen.
Starten nu ook met zeewater aqua en vissen.
Voeding van Sera en nu ook het volledige gamma van JBL.

Op de website (die nu ook vernieuwd is met webshop) meer natuurlijk
(en nee, ik heb geen aandelen of ken de mensen niet persoonlijk)

do nov 25, 2010 1:25 pm

welk is het adres

do nov 25, 2010 7:32 pm

Kerkstraat 283,
was mss ook makkelijk te vinden als je hun website eens bekeken had?

do nov 25, 2010 7:46 pm

Ik heb in deze winkel mijn aquarium besteld. Ben zeer tevreden tot nu toe mijn aqrium staat nu drie dagen te draaien. De levering was snel en het contact ging ook vlot.

ma apr 04, 2011 9:59 am

ik ga al een jaar naar johny petshop in blankeberge en ben er zeer tevreden van, alles is er proper en netjes
een voorbeeld ik had blauwe algen in m'n aquarium overal en iedereen zei tegen me gans de bak leegen en opnieuw opstarten,wel bij johny's heb ik info en een middel gekregen en het resultaat mag er zijn de blauwe algen zijn verdwenen en dat al een jaar lang :D

do okt 27, 2011 3:44 pm

vandaag melding gehad dat johny met zn gezin en team de winkel zal openen in Brugge! dit zal voor na december zijn maar voor velen ms wel een goede zaak!
voor mij is dit alleszins heel goed want dan hoef ik niet meer ommetje te rijden naar Blankenberge als ik iets nodig heb!

dit even ter info voor de mensen die geen mails ontvangen van Johny

grtz

vr okt 28, 2011 8:13 am

idd een goede idee om naar Brugge te verhuizen is dan weer een winkel dichter in de buurt.

za dec 31, 2011 4:42 pm

vandaag deze mail gehad van johny:

De winkel in Brugge gaat open op dinsdag 10 januari '12.

Gistelse Steenweg 396
8200 Brugge - Sint-Andries

In Blankenberge sluit de winkel op vrijdagavond 6 januari '12.

De nieuwe openingsuren in Brugge zijn als volgt:

dinsdag tot en met donderdag: 13u30 tot 19u
vrijdag: 13u30 tot 21u
zaterdag: 10u tot 18u
zondag, maandag en feestdagen gesloten

Wij wensen al onze klanten een voorspoedig nieuwjaar en de allerbeste wensen!

zo jan 01, 2012 1:00 pm

Thx for the update Steven :mrgreen:

za jan 14, 2012 8:35 pm

Deze namiddag eens een kijkje gaan nemen op de nieuwe locatie. Liep redelijk wat volk binnen. Voor zover ik het me nog herinner in blankenberge is het hier overzichterlijker. Er zaten nog niet veel vissen in de bakken(of mss allemaal al verkocht), prijzen: denk dat deze redelijk zijn. of ik nog terug ga: weet het nog niet.

zo jan 15, 2012 11:28 am

Vanaf heden verwelkomen wij u in onze nieuwe winkel te Brugge .

Het adres is :

Gistelse Steenweg 396
8200 Brugge – Sint-Andries

Kom gerust eens langs !

De nieuwe openingsuren in Brugge zijn als volgt:

dinsdag tot en met donderdag: 13u30 tot 19u
vrijdag: 13u30 tot 21u
zaterdag: doorlopend van 10u tot 18u
zondag, maandag en feestdagen gesloten

Wij willen onze klanten alvast een heel gelukkig nieuwjaar toewensen
en het allerbeste voor 2012 !!!

zo jan 15, 2012 11:29 am

ik ben nog niet kunnen gaan maar normaal passeer ik deze week eens voor een bedonske osmose water. kdacht ook dat mn klantenkaart vol was dus ms een aankoopje doen als ik iets zie die de moeite is.

grtz

johnny's petshop

vr mei 11, 2012 8:23 pm

dit is niet enkel een aquarium speciaalzaak, maar ook voor reptielen. Er is toch redelijk wat aanwezig aan zoetwater (mss ook zeewater).

Ik heb enkel gekeken toen de winkel pas verhuisd was naar Brugge (St.-Andries) en toen was er nog niet veel vis in de bakken. Weet iemand ondertussen al meer?

Re: johnny's petshop

za mei 12, 2012 10:26 am

inie een link naar deze winkel bestaat al:

http://www.aquariaforum.be/viewtopic.php?f=89&t=7541

nu ik ga er om de maand om mn osmosewater en de winkel draait al op volle toeren. vissen zijn er in alle kleuren en geuren en alle benodigdheden ook.

grtz

johnny's petshop

zo mei 13, 2012 12:43 pm

Ik heb ze samengevoegd en ga de titel veranderd als het lukt.

ma mei 14, 2012 7:12 pm

mijn excuses, had er blijkbaar over gekeken :$

za mei 19, 2012 2:05 pm

'k Ben eens gaan kijken maar 't is toch een kleine winkel. De zaak zelf is wel in orde maar qua keuze van vis was ik toch een beetje teleurgesteld. Behalve de usual suspects zoals levendbarenden schoolvisjes goeramis en bodemkuisers hadden ze niet zoveel.

za mei 11, 2013 11:36 pm

Vandaag langs geweest, mooie zaak, geen enkele dode vis gezien en alles heel mooi verzorgd.

vr mei 17, 2013 9:54 pm

idd mooi winkel, ga er ook vaak met mijn pa naartoe (kurt ^) alles is meestal mooi verzorgt, is wel wat kleiner dan bvb den discus maar toch zeker de moeite waart
Plaats een reactie