Inloggen/Registreren

Zoeken Help

AquaHobby - Heist o/d Berg

Winkels in de Provincie Antwerpen
Bookmark and Share

Berichtdoor Admin » wo jun 06, 2007 8:55 pm

blijkbaar kent deze winkel een 'positieve' verandering. Ikzelf ben er nog nooit geweest.

Greetzz :wink:
Bezoek ook mijn website --> HET ZOETWATERAQUARIUM
Admin
Site Admin

Aquarium type: Juwel Trigon 350

Berichtdoor Asterix » zo aug 05, 2007 8:21 pm

Ik kom regelmatig in deze winkel. Verzorgde vissen maar allemaal nog al aan de dure kant. Vooral de planten zijn duur. De baas van de zaak en zijn vrouw zijn echt geen klantvriendelijke mensen. Ik stond gewoon naar de visjes te kijken en de baas kwam door de smalle gang met zijn kar aangereden, zonder iets te zeggen reed hij me bijna omver om duidelijk te maken dat hij in 1 van de bakken moest zijn... vriendelijk is anders :? :evil:
Er is wel 1 jongere vriendelijkere verkoper die je graag deskundige uitleg geeft en dat is dan ook meteen de reden waarom ik er na het "bijna-crash-incident" :) nog terugkom
Asterix
Regular

Berichtdoor nas » di sep 04, 2007 8:58 pm

ik heb er vorige zondag mijn aquarium gekocht en was ervoor ook al enkele keren geweest, ik heb er toch wat uitleg bij gekregen en het is er niet super goedkoop maar de planten en de visjes zien er goed uit (in de ogen van een leek zoals ik toch)
en ik denk ook dat het wat afhangt wanneer je gaat, als de winkel stampesvol staat dan moet je ook niet verwachten om een uitleg van anderhalf uur te krijgen.

greetzzz
nas
nas

Berichtdoor ViperBE » ma sep 24, 2007 11:37 pm

Tot nu toe heb ik alleen maar positieve ervaringen met deze zaak. Heb er ondertussen reeds twee maal vissen aangeschaft, en deze doen het nog altijd goed. Kan voorlopig niet oordelen over de prijzen van de vissen, de eerste vissen die we als leek bij Tom&Co kochten waren zelfs duurder.

Greetz,

Ronny aka ViperBE
ViperBE
Newbie

Berichtdoor vanderlei » di okt 02, 2007 5:05 pm

Helaas, voor mij is Aqua Hobby, als een mooie vrouw, mooi om naar te kijken maar trekt op weinig als je er verder mee wil. Elke keer ik daar kom (voornamelijk voor malawi's) blijken de benamingen niet overeen te komen met de vissen die in de bakjes zitten, en als ik dan wat vraag, wordt ik of afgesnauwd ofwel bekeken als een debieltje, kan ik ni aan doen da zij een vis die 28 euro kost plaatsen in een bakje waar enkel 7.80 euro geprijsd is!

Wel geldt dit niet voor alle medewerkers, die jonge kerel is idd nen toffen type, hopelijk voor hem zijn zen bazen vriendelijker tegen hem dan tegen de klanten!

Voor de prijs moet je het ook al ni doen, mits wat opzoekingswerk vindt je in Nederland aquariums voor een derde goedkoper dan bij hen, dit geldt wel voor de meeste zaken in België....
vanderlei
Newbie

Berichtdoor willy » di okt 02, 2007 10:32 pm

Ja goedkoop zijn ze daar zeker niet.
Aquarium Juwel rio 180: Prijs Aqua Hobby Heist 299euro+140meubel=439 euro
Hetzelfde in rotselaar : 365 euro plus nog eens korting op klantenkaart totaal 325 euro voor de combinatie.
Prijs in Diest : 303 euro.
Dat kan tellen hé.
willy
Newbie

Berichtdoor stellaboy » wo apr 02, 2008 8:30 pm

deze week nog eens gaan rondkijken bij aqua-hobby en was alles behalve tevreden.Ik ga voornamelijk voor de cichlidenafdeling en vond in 2 aquariums 3 dode vissen en de vissen die me interesseerden waren gewond doordat er een andere (grotere)soort bijzat dat ze constant opjaagden.Ik heb de indruk dat ze zich meer toeleggen op hun koi-afdeling dan op hun aquariums.
Maar dit is mijn indruk.
stellaboy
Newbie

Berichtdoor Femm » zo mei 25, 2008 4:59 pm

Het hangt ook af wie er op dat moment inde winkel staat.
Ik kom daar redelijk vaak en als der ne jongen in staat mag je zeker zijn dat alles in orde is, staat er echter en mollige vrouw in zou ik niets kopen. Zij vangt de vissen op een zeer geweldadige manier(ik heb zo al 3visjes verloren), de jongen daarin tegen geeft terwijl het vangen nog extra uitleg, vraagt welke vissen je ng hebt en zegt of die er dan bij kunnen ofniet.
Rio 180.
Femm
Newbie

Berichtdoor Tess » zo mei 25, 2008 9:35 pm

Zelfde ervaring! Dikke geblondeerde 'Helga' = men kere weer om!
Sinds 14/3/09 fiere mama van Tristan
en sinds 2/3/'12 van Merlijn
Tess
Moderator

Aquarium type: 80*30*40 gezelschapsbak/aquacube: garnalen

negatief over aqua hobby

Berichtdoor papakroket » za jul 05, 2008 1:19 pm

Ik kom er enkel nog als ik het elders niet kan vinden.
Ik vind ze zeer duur, en winstmarges van 1500% of meer vind ik eerder diefstal dan verhandelen. Maar daar zijn zij vrij in te vragen wat de gekken er willen voor betalen. Ze verkopen trouwens ook vissen die ze voor een habbekrats overnemen van particulieren. Wat mij vooral tegen mijn borst stootte is ondanks ik er wel klant/particulier leverancier ben/was, is het feit dat ze 15 euro vroegen voor 2 water analyses met een testsetje. Ik ben verder gereden naar GEJO en daar hebben ze het gratis en met een glimlach gedaan. Ik heb er met veel plezier wat diepvriesvoer meegenomen.
papakroket
Newbie

Re: AquaHobby - Heist o/d Berg

Berichtdoor Svenne » za jul 25, 2009 8:54 pm

kom er geregeld en zijn echt wel terug top op alle gebied..
kwaliteit van de vissen is er echt wel top..
voor mij één van de betere winkels in belgie..
Svenne
Newbie

Berichtdoor Dennisje » za jul 25, 2009 9:25 pm

ik ben er ongeveer een week geleden geweest,

van die kwaliteit was niets te zien, slecht verzorgde bakken, dure prijzen, en onbeleefd personeel

enige positieve was hun wel goed verzorgde showbakken maar dit is niet alles wat mooi moet zijn wil je wat verkopen

greets
Dennisje
Newbie

Berichtdoor Svenne » zo jul 26, 2009 7:09 pm

wiie vond je dan onbeleefd..ken daar bijna iedereen en vind ze altijd vriendelijk..
Svenne
Newbie

Berichtdoor Dennisje » ma jul 27, 2009 8:44 am

de dikke vrouw ze kijkt je praktisch de deur uit van het moment dat je er binnen komt ik voelde me echt niet op mijn gemak en buiten gekeken
Dennisje
Newbie

Berichtdoor krisvis » zo aug 02, 2009 6:51 pm

Dennisje schreef:de dikke vrouw ze kijkt je praktisch de deur uit van het moment dat je er binnen komt ik voelde me echt niet op mijn gemak en buiten gekeken

dit heb ik ook al gehoord van andere. :?
GROETEN
krisvis
Hardened

Berichtdoor Svenne » vr aug 28, 2009 8:19 am

dit weekend zijn er grote kortingen op koi's en 10 % op de aquarium vissen misschien nog eens een moment om er binnen te springen..
Svenne
Newbie

Berichtdoor krisvis » vr sep 04, 2009 2:00 pm

juist hier even langs gegaan.
ik heb 45 min. moeten rijden en ik moet zeggen dat het zeker de moeite NIET was. :(

ten eerste, die dikke achter den toog was me aan het neer bliksemen met haar ogen. :evil:
als je dan aan die jonge gast iets vraag is zijn antwoord "da weet ik ni, jong"

dan de aqua's, die zijn vuil, vol met slakken, te veel vissen en ook dode en zieke vissen.

de planten zagen er ook niet goed uit

dan tenslotte: WAT EEN VERSCHRIKKELIJK DURE WINKEL IS ME DAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :shock:
dat zo een winkel, met zulke prijzen blijft bestaan, vind ik raar.

mij zien ze daar nooit meer :wink:
GROETEN
krisvis
Hardened

Berichtdoor krisvis » vr sep 04, 2009 2:01 pm

krisvis schreef:
Dennisje schreef:de dikke vrouw ze kijkt je praktisch de deur uit van het moment dat je er binnen komt ik voelde me echt niet op mijn gemak en buiten gekeken

dit heb ik ook al gehoord van andere. :?

zelf dus ook gezien :(
GROETEN
krisvis
Hardened

Berichtdoor Pieterliekens » vr sep 11, 2009 5:32 pm

ik kom hier enkel noch voor plantjes(soms in goede staat vlak na levering dus) ze hebben mij al meerdere malen in het zak gezet zoals men dat noemd. en de prijzen zijn om mottig te worden :!:

dus voor de rest zoek ik noch altijd een goede winkel in de buurt :( :!: . en stiekem hoop ik dat iemand van die winkel op dit forum zit en dat het zal verbeteren :!:

grz pieter
vergeetachtigheid is een vorm van vrijheid
Pieterliekens
Regular

Berichtdoor Svenne » vr sep 11, 2009 8:29 pm

vandaag zijn er nieuwe plantjes binnen gekomen..ben er daarstraks geweest
Svenne
Newbie

Berichtdoor erik b » za sep 19, 2009 7:32 pm

Wie koopt er nu nog plantjes in een aqua winkel :?: Bestel toch gewoon via internet,veel grotere keuze en veel lagere prijzen :!:
erik b
Regular

Berichtdoor krisvis » za sep 19, 2009 7:34 pm

erik b schreef:Wie koopt er nu nog plantjes in een aqua winkel :?: Bestel toch gewoon via internet,veel grotere keuze en veel lagere prijzen :!:

maar dan zie je wel niet wat je gaat krijgen :wink:
GROETEN
krisvis
Hardened

Berichtdoor erik b » za sep 19, 2009 8:02 pm

Als fanatieke employee van het diesters aquarium moet je natuurlijk de mensen proberen te motiveren om toch de aqua-zaak maar op te zoeken :wink:
Diesters aquarium is veel democratischer in zijn prijzen,iemand die slechts enkele plantjes nodig heeft zal weinig uitsparen tov planten online te bestellen.
Maar goed,het ging hier over aqua-hobby :!: Als ik de prijzen daar bekijk weet ik heel goed waarom ik online bestel :lol:
En om eerlijk te zijn,heb ik nog geen enkele negatieve ervaring met planten online te bestellen.
Heb steeds bekomen,wat ik bestelde :wink:
erik b
Regular

Berichtdoor krisvis » za sep 19, 2009 8:22 pm

het heeft er niets mee te maken dat ik daar werk.
ik ben er geen baas dus hoef ik het ook niet te promoten. :wink:
ik ga ook naar andere aquawinkels. (en kom er dan soms met een halve hartaanval buiten :wink: )
ik heb ook al besteld via internet en dat viel echt tegen.
ofwel waren de planten maar de helft in grote als in de winkel of de juiste planten zaten er niet bij of ze waren al kapot.
daarom koop ik enkel nog planten die ik kan zien, dan weet je tenminste wat je krijgt.
en die veel lagere prijzen dat jij zegt worden tenietgedaan door de hoge verzendingskosten.
mij verzendingskosten waren toe hoger dan de planten zelf.
achteraf heb ik het vergeleken, en met verzendingskosten kwam ik op dezelfde prijzen als in de winkel. (dit geld niet voor aquahobby :lol: )
je hebt inderdaad meer keuze, maar ik zie liever wat ik koop.
de prijzen bij aquahobby zijn inderdaad niet te doen, gewoon idioot zelfs.
watertesten is bv. 4x zo duur als op een ander.
mijn mening komt waarschijnlijk door die slechte ervaring van mijn online bestelling.
ik ben blij voor u dat bij jou nog niets is fout gegaan.
GROETEN
krisvis
Hardened

Berichtdoor erik b » za sep 19, 2009 8:59 pm

Ik geef je zeker geen ongelijk,planten kopen die je kan zien is gewoon aangenamer dan planten online bestellen.
Zoals ik reeds voorheen schreef,heeft een klant die slechts enkele plantjes nodig heeft ook geen voordeel(financieel)bij het online bestellen.
Verzendingskosten moeten ook betaald worden,zoals jezelf aanhaald :wink:
Bij grotere bestellingen vallen verzendingskosten volledig weg,of zijn slechts minimaal!
Ik heb ook nog nooit slechte of reeds kapotte planten verkregen,alsook de verpakking was steeds zeer ordelijk!
Ik heb er ook zeker niets op tegen dat je het diesters aquarium promoot als medewerker :wink:
Het diesters aquarium is gewoon een van de betere aquazaken in belgie,dat mag zeker gezegt worden :lol:
Maar goed,het ging hier over aqua-hobby :roll: Ook deze winkel heeft zeker zijn kwaliteiten,anders kwam er gewoon zoveel volk niet :!:
Ik breek aqua-hobby dus zeker niet af,maar het prijsniveau in deze winkel ligt dikwijls wansmakelijk hoog :(
Soms zelfs,belachelijk hoog :idea:
erik b
Regular

VorigeVolgende

Keer terug naar Antwerpen