[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4710: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4712: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4713: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4714: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
 Aquariaforum.be • Toon onderwerp - filter aquarium schildpadden

Inloggen/Registreren

Zoeken Help

filter aquarium schildpadden

Creëer hier je eigen aquariumdagboek Laat iedereen meegenieten van het reilen en zeilen van jouw aquarium.
Bookmark and Share

filter aquarium schildpadden

Berichtdoor ingek » vr okt 28, 2016 8:33 pm

ik heb 2 waterschildpadjes gekocht. nu heb ik 2de hands een aquarium gekocht. er zat een interne filter bij maar als ik deze opzet vliegen mijn schildpadjes de andere kant uit vanwege de stroming. waarschijnlijk omdat ze nog klein zijn. wat kan ik doen om dit te vermijden of kan ik beter een andere filter aanschaffen? Want als ik de filter opzet vind ik het zo gek. ze moeten alle moeite doen om tegen de stroming in te zwemmen.
tips zijn altijd welkom\
ingek
Newbie

Aquarium type:
Keer terug naar Aquariumblog