[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4710: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4712: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4713: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4714: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
 Aquariaforum.be • Toon onderwerp - Superfish Home 25 - Beginner

Inloggen/Registreren

Zoeken Help

Superfish Home 25 - Beginner

Creëer hier je eigen aquariumdagboek Laat iedereen meegenieten van het reilen en zeilen van jouw aquarium.
Bookmark and Share

Re: Superfish Home 25 - Beginner

Berichtdoor Shattered » di dec 10, 2013 4:09 pm

5 molly's zitten erin, nit meer ;). Maar ik ga dit aquarium verkopen/ruilen omdat het iets te klein is voor mij. Een groter aquarium (rond de 60 liter) lijkt me ook iets makkelijker om te onderhouden, en hier kan je al wat meer mee doen..
Shattered
Newbie

Aquarium type:
Re: Superfish Home 25 - Beginner

Berichtdoor waaromzouik » do maart 31, 2016 4:18 pm

Ik ben hier nieuw en terecht gekomen via een link in een ander forum.

Ik zit te denken aan de Superfish home 25 XL.
Weet iemand of de bovenkant er helemaal af kan.
Aquarium komt op aanrecht te staan en als de bovenkant er niet helemaal af kan wordt het veel te lastig om te reinigen.
Dat de deksel opengeklapt kan worden weet ik, het gaat erom of die er helemaal af kan.

Alvast bedankt
waaromzouik
Newbie

Aquarium type:
Vorige

Keer terug naar Aquariumblog