Aquariaforum.be • Toon onderwerp - nieuwe koudwater

Inloggen/Registreren

Zoeken Help

nieuwe koudwater

Algemene info m.b.t. de koudwatervissen. Goudvissen, goudwinde, vetje, Shubunkin, komeetstaarten, enz .
Bookmark and Share

Re: nieuwe koudwater

Berichtdoor Margoat » do apr 01, 2010 9:35 am

Mooi en gezellig aquarium!

Ik heb mijn goudvis(jes) verhuist naar een groter aquarium en had hetzelfde probleem als meeste andere koudwatervissen-houders. Zij woelen al m'n waterplantjes uit het zand etc.
Nu voor hun nieuwe verblijfplaats heb ik vijverplanten aangeschaft. Aleja, nog maar 2 om te proberen,waarvan 1 een riet-achtige is. Beide plantjes groeien supergoed en de vissen blijven eraf. Binnenkort ga ik er nog een paar bij halen (planten), zo met bloemen aan! :)
Margoat
Regular

Berichtdoor Fre.V » do apr 01, 2010 12:17 pm

leuk Margoat

ikzelf heb niet echt last van die kois aan men waterplanten , soms durven ze wel eens happen naar men waterpest maar daar blijft het bij
als je kan plaats es fotos als die planten er in zitten ben wel eens benieuwt dit te zien

gtz
Fre.V
Newbie

Berichtdoor Margoat » vr apr 02, 2010 11:04 am

zal ik zeker doen, maar kga er eerst nog wat planten bij zetten want nu ziet het er nogal kaal uit. Tis een bak van 1,20 met twee planten.... :)
Margoat
Regular

Berichtdoor proosje » do mei 06, 2010 4:46 pm

Hoi,

Als de vis zich nog niet thuis voelt in zijn nieuwe omgeving zoeken ze een schuilplaats, ook om te rusten zoeken ze die op.
Dit komt wel in orde.

Grtzs P
Rio 240 3 zebrabotia's, 10 ancistrus, 4 maanvissen, 8 goeramie, 10 roodneusjes, 5 kegelvlek
68 l aquarium: 2 clownbotia, 2 ancistrus sp albino, 3 groene tetra, 12 tetra neon, 15 guppy's (m)
kweekbak 45 l, kweekbak 54 l
Vijver 20 m²
Binnenvijver 3.5m³
proosje
Regular

Vorige

Keer terug naar Koudwatervissen