[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4710: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4712: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4713: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4714: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
 Aquariaforum.be • Toon onderwerp - kegelvlekbarbeel legt eitjes

Inloggen/Registreren

Zoeken Help

kegelvlekbarbeel legt eitjes

Alles over deze vissoort kan je hier plaatsen.
(Hyphessobrycon, Hemigrammus, Nematobrycon, Paracheirodon, Moenkhausia, Phenacogrammus, Nematobrycon, ...)
Bookmark and Share

kegelvlekbarbeel legt eitjes

Berichtdoor Tess135 » di sep 15, 2015 12:29 pm

Hallo, Sinds deze week draait mijn opgestarte 60L bak 3 weken.
Gisteren begonnen met 5 kegelvlekbarbelen te kopen en ze vrij gelaten.

Nu vandaag heb ik opgemerkt dat 1 vis (vrouwtje) ondersteboven op mijn blad plant zit te 'wiebelen' waar de hele tijd een mannetje bij zit.

Heb dit opgezocht, blijkt idd eitjes af te leggen maar mijn ph waarde is rond de 7. Dus waarschijnlijk zullen de eitjes niet uit komen? Ben ook niet echt van plan om mijn zuurtegraad te veranderen, heb ook geen bak zodat de eitjes met rust worden gelaten.

Maar goed, ik heb in mijn kleinere bak 5 guppies en zou ze ook graag samen bij de kegels zetten, gaat dit een probleem opleveren? :wink:
Tess135
Newbie

Aquarium type:
Keer terug naar Karperzalmen en barbelen