[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4710: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4712: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4713: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4714: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
 Aquariaforum.be • Toon onderwerp - dominante diamantzalmman

Inloggen/Registreren

Zoeken Help

dominante diamantzalmman

Alles over deze vissoort kan je hier plaatsen.
(Hyphessobrycon, Hemigrammus, Nematobrycon, Paracheirodon, Moenkhausia, Phenacogrammus, Nematobrycon, ...)
Bookmark and Share

dominante diamantzalmman

Berichtdoor Matt » zo jan 17, 2010 5:27 pm

Hey allemaal, ik heb gisteren een schooltje van 7 diamantzalmen gekocht. 2 mannetjes en 5 vrouwtjes. Ik heb hier namelijk een probleem met een dominant mannetje, hij jaagt alle vrouwtjes na. :? Ze zitten in een aquarium van 1.20 lang samen met een schooltje van 4 jonge maanvissen, een gibbiceps en 5 corydorassen. Weet iemand hier het fijne van?
Tropisch regenwoudbiotoopaquarium 240 l
Gezelschapsaquarium 60 l
Aziatisch biotoopaquarium 60 l
Matt
Regular

Aquarium type:

Re: dominante diamantzalmman

Berichtdoor Nico-Zonhoven » zo jan 17, 2010 6:25 pm

Volgens mij is het normaal dat ze in hun nieuwe territorium nog een beetje de rangorde aan het bepalen zijn.
Normaal zal zich de komende dagen wel stabiliseren.

Foto's? :P

Greetz
240 liter Zuid-Amerika biotoop
96 liter Zuid-Amerika uitzwembak
54 liter kweekbak L183 koppel
Nico-Zonhoven
Regular

Re: dominante diamantzalmman

Berichtdoor Matt » zo jan 17, 2010 6:43 pm

Oh ok, ik hoop het. De foto's zullen een beetje uit worden gesteld. Toch bedankt voor de informatie, Nico.
Greetz Matthias
Tropisch regenwoudbiotoopaquarium 240 l
Gezelschapsaquarium 60 l
Aziatisch biotoopaquarium 60 l
Matt
Regular

Aquarium type:

Keer terug naar Karperzalmen en barbelen