[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4710: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4712: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4713: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4714: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
 Aquariaforum.be • Toon onderwerp - Tubifex verdwijnt in grindbodem

Inloggen/Registreren

Zoeken Help

Tubifex verdwijnt in grindbodem

Heb je vragen over de eetgewoonten van jullie vissen of heb je vragen over een bepaald merk van voeding, dan is dit de plaats.
Bookmark and Share

Tubifex verdwijnt in grindbodem

Berichtdoor Shamer » di okt 16, 2018 8:17 pm

Hallo, ik heb voor het eerst eens tubifex gekocht. Eerst in zo'n hangend zeefje gedaan, maar ik dacht laat ik een balletje wormpjes op de bodem gooien. Mij bolivian ram zitten eigenlijk alleen maar op de bodem, vandaag. Nu zit ik te kijken en de nol wordt steeds kleiner, zonder dat er van gegeten wordt. Ze kruipen de bodem in! Ik heb een (fijne) grindbodem. Is dit een probleem? Zullen ze zich voortplanten in de bodem? Of sterven ze af... Gelukkig waren het niet heel veel.... Ben benieuwd naar de reacties!
Shamer
Newbie

Aquarium type:
Keer terug naar Voeding