[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4710: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4712: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4713: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4714: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
 Aquariaforum.be • Toon onderwerp - grondlaag en steentjes ??

Inloggen/Registreren

Zoeken Help

grondlaag en steentjes ??

Plaats hier jouw verhaal i.v.m. de opstart van uw aquarium.
Bookmark and Share

grondlaag en steentjes ??

Berichtdoor jimmy1990 » di jun 11, 2013 7:17 pm

hey,
ik had is een vraag, ik heb een aquarium van 2.20m lang en 70cm hoog en 50cm diep,
maar ik wil er veeel planten in doen, maar bij sommige mensen met aquariums met planten zie ik dat ze er gewoon 1laag soort bruin zand erin doen zonder steentjes dus?? maar als ik enkel die mest doe wat ik dan veronderstel dan word het water tog troebel? hoe kan ik beste men grond in orde maken voor veel planten en ook vissen he, hopelijk kom ik zo meer tewete, grtzz jimmy
30liter bakje
2.20m x 70cm x 50cm (aan het opstarten)
Rottweiler: Azorah
poes: Angel
slang: korenslang
jimmy1990
Newbie

Aquarium type:

Re: grondlaag en steentjes ??

Berichtdoor jimmy1990 » di jun 11, 2013 7:35 pm

hey, danku voor de goede uitleg, en idd dat maakt geen probleem om een dikke laag te leggen van voedingsbodem, maar je zegt luchtig? moet ik dit dan gewoon niet aandrukken en gewoon op elkaar leggen, maar gaat dit dan niet automatish plat drukken door de afdeklaag?? en de afdeklaag met zand, word het water dan niet troebelig? of is het zand als afedeklaag zwaar genoeg? en als je dan de bodem wilt kuisen met een bodemreiniger gaat dan al het zand niet meegezogen worden?? alvast bedank grtz jimmy
30liter bakje
2.20m x 70cm x 50cm (aan het opstarten)
Rottweiler: Azorah
poes: Angel
slang: korenslang
jimmy1990
Newbie

Aquarium type:

Keer terug naar Opstart van het aquarium