[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4710: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4712: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4713: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4714: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
 Aquariaforum.be • Toon onderwerp - watersoort

Inloggen/Registreren

Zoeken Help

watersoort

Enquêtes worden hier weergegeven.
Bookmark and Share

watersoort

Berichtdoor tiegemtje » wo jun 04, 2014 2:46 pm

Ik zou graag de 90 dagen methode toepassen op mij plantenbak op te starten
Daarbij moet ik meervoudig een deel vh water verversen ,maar ik heb regen (put) water of leidingwater tot ter beschikking ,maar het leiding water bij ons heeft een hoge ph waarde + zit er veel kalk in
<de bedoeling is om mijn ph zo rond de 6.3 a6.5 te krijgen
Is het aan te raden om mijn regenwater met een lage ph en mijn kraantjeswater te mengelen ?
tiegemtje
Newbie

Aquarium type:
Re: watersoort

Berichtdoor Stekke » wo jun 04, 2014 2:56 pm

als je het regenwater eerst even filtert alvorens het te gebruiken is dit perfect mogelijk ;)
Stekke
Moderator

Aquarium type:

Keer terug naar Vraag van de week