[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4710: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4712: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4713: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4714: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
 Aquariaforum.be • Toon onderwerp - Baardalg of penseelalg

Inloggen/Registreren

Zoeken Help

Baardalg of penseelalg

Heb je een algenprobleem, wij helpen je wel verder.
Bookmark and Share

Baardalg of penseelalg

Berichtdoor Bennyx » za nov 18, 2017 12:26 am

Zou iemand mij kunnen helpen als een lange tijd heb ik last van baard of penseelalg in mijn aquarium nu heb ik geen aquarium planten , en ik heb al mijn decoratie eruit gehaald . Zodat enkel de algen en de filter zichtbaar zijn nu heb ik al een kuur gedaan met easy Life alg exit maar dit slaat niet zo goed aan heeft iemand een sterker product ?

En nog iets is de binnenfilter alleen genoeg voor zuurstof te geven in een rio 180 of is een zuurstof pomp nodig?
Bennyx
Newbie

Aquarium type:
Keer terug naar Algen