[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4710: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4712: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4713: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4714: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
 Aquariaforum.be • Toon onderwerp - Dwerggoerami en zand

Inloggen/Registreren

Zoeken Help

Dwerggoerami en zand

Wil je meer te weten komen over deze vissoort, neem dan hier een kijkje.
(Betta, Trichogaster, Colisa, Helostoma, Trichopsis, Macropodus, Ctenopoma, ...)

Bookmark and Share

Dwerggoerami en zand

Berichtdoor Darkriver » vr apr 06, 2012 5:16 pm

Ik heb in mijn Rio 125 een koppel dwerggoerami's zitten.
Nu heb ik laatst een hoekje zand in me bak gestopt, dit vond mijn mannetje wel leuk.
Hij neemt elke x een hap zand en probeert dit dan in mijn drijfplantjes te spugen, wat uiteraard niet lukt omdat zand niet drijft.
Als dit zo door gaat zit mijn zand hoekje binnenkort in een andere hoek :p
Is dit normaal gedrag?

MvG Jelle
Darkriver
Newbie

Aquarium type:

Re: Dwerggoerami en zand

Berichtdoor LilithsFish » do mei 17, 2012 5:12 pm

Het zou kunnen dat je goerami aan het proberen is een schuimnest te bouwen. Hiervoor gebruiken zij drijfplantjes, plantjes die ze zelf uittrekken etc voor de versteviging. Misschien denkt hij dat wat zand hem hierbij zou kunnen helpen?

Groetjes,

Kat
200 liter: rovers
120 liter: gezelschapsaquarium
55 liter: kreeft
30 liter: garnalen
10 liter: dwergkogeltje
LilithsFish
Newbie

Aquarium type:

Keer terug naar Labyrintvissen