[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4710: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4712: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4713: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4714: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
 Aquariaforum.be • Toon onderwerp - Vinrot

Inloggen/Registreren

Zoeken Help

Vinrot

Wil je meer te weten komen over deze vissoort, neem dan hier een kijkje.
(Betta, Trichogaster, Colisa, Helostoma, Trichopsis, Macropodus, Ctenopoma, ...)

Bookmark and Share

Vinrot

Berichtdoor Gilles458 » wo dec 20, 2017 10:34 pm

Hey, ik heb een tijdje geleden een betta genomen. Maar hij heeft nu al redelijk lang vinrot. Ik heb hem al verschillende keren baktopurdruppels gegeven, maar het is niet beter geworden. Ik heb mijn water al laten testen, er was niks mis buiten wat te veel kalk dus heb ik osmosewater toegediend. Daarna nog eens baktopur gegeven, maar nog steeds geen verbetering. Tot nu was het 1 vin met zwarte puntjes en die weggerot was, maar nu heeft zijn ondervin ook witte puntjes. Ik ben ten einde raad, wat kan ik verder nog doen?
Gilles458
Newbie

Aquarium type:
Keer terug naar Labyrintvissen