[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4710: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4712: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4713: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4714: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3823)
 Aquariaforum.be • Toon onderwerp - Rara wie ben ik ?

Inloggen/Registreren

Zoeken Help

Rara wie ben ik ?

Stel jezelf voor.
Bookmark and Share

Rara wie ben ik ?

Berichtdoor Dannyboy » ma jan 01, 2018 12:15 am

Hello mijn naam is Danny en ben woonachtig in het Pajottenland 1700 Dilbeek en zou graag volgend jaar rond februari een geen te kleine aquarium willen kopen maar twijfel nog tussen een cyclide, discus of sluierstaart aquarium. Daarom heb ik mij hier geregistreerd om mij wegwijs te maken in de aquarium wereld, mijn andere hobby’s zijn met de motor rijden en de wereldbol afreizen met mijn metaal detector, Voila nu weten jullie alles over mij :lol:

Danny :D
Dannyboy
Newbie

Aquarium type:
Re: Rara wie ben ik ?

Berichtdoor Dannyboy » vr jan 12, 2018 6:53 pm

AMAI DEZE FORUM IS NOG DODER DAN EEN DODE VIS !! :cry: :roll:
Dannyboy
Newbie

Aquarium type:

Keer terug naar Nieuwkomers